Миколаївські традиції пивоваріння

Традиційно в Україні саме період від “зимового Миколи” до Різдва вважався добрим для того, щоб варити пиво

Святкувати Миколая в Україні почали давно, ще за часів князя Аскольда, якого вважають першим українським князем, що прийняв християнство. Окремі історики, зокрема Михайло Брайчевський взагалі вважають, що князь Аскольд під час хрещення отримав ім’я Миколай. Цим пояснюється і той факт, що на могилі князя збудований храм Миколая Чудотворця. Етнографи та дослідники доводять, що великий вплив на українські традиції під час святкування Миколая, мали ще дохристиянські звичаї, які потім після хрещення Русі набули вже нового змісту. Зокрема це стосується переконань того, що Святий Миколай опікувався не лише нужденними людьми, але й дикими звірами. Ймовірно з тих давніх часів походить звичай, коли 19 грудня поки діти раділи подарункам від святого Миколая, які їм старанно клали під голову завбачливі батьки, першим на подвір’я мав вийти господар, який йшов до худоби у хліві, годував і вітався з нею. Таким чином українці висловлювали сподівання на те, що у наступному році худоба буде здоровою.

Проте була інша цікава традиція. Українці традиційно до дня Святого Миколая варили пиво. Про це говорить у своїх працях фольклорист Олекса Воропай. Охоплювала така традиція практично усю Україну. Згадки про пиво на Миколая можемо знайти у традиційному фолькльорі Київщини, Слобожанщини, Буковини, Опілля та інших етнографічних регіонів. День Святого Миколая було веселим святом. Обов’язковим атрибутом цих свят було пиво. Ввечері або вже наступного дня запрягали найкращі коні і з піснями та веселими вигуками їздили навколо села – “…бо треба ж знати, чи слизький сніг цього року випав!”. Вважалося, що від “Зимового Миколая” до свята Різдва найсприятливіша пора для варіння пива. Можливо пиво сприяло дружньому настрою і здатності пробачати образи. Адже традицією на Миколая був звичай миритися з тим, з ким посварився. Цей день вважався також добрим для укладання комерційних угод. Вважалося, що у ці дні найкраще піти на “мирову” та забувати про всі образи, а люди мовляв у цей день не мають права нікого дурити і шахраювати.

З часом традиція варити пиво самостійно відійшла в минуле. Про це навіть співали у колядці:

“Чому так нема, як було давно,
Як було давно, а з первовіку:
Святим Миколам пива не варять…”

Сьогодні мало хто варить пиво самостійно. Але добрий та натуральний хмільний напій не завадить. До такої належить лінійка сортів пива від пивоварні “Опілля”, де дотримуються традиційних рецептів виготовлення “живого пива”. У зимову пору рекомендують обирати міцніші сорти вираженим смаком, як от переможець кількох українських та міжнародних конкурсів “Опілля Фірмове”, що визнано одним з кращих лагерів у під час сліпого дегустування цьогорічного East European Beer Award, а також нагороджено золотою медаллю під час цьогорічного “Свята пива” галузевої асоціації Укрпиво. Добрим доповненням для хорошого настрою буде також традиційно зимовий темний сорт “Опілля Портер”, що має густу консистенцію та легкі шоколадні нотки. Тож маємо нагоду, згадати наші добрі традиції і відчути справжній м’який смак справжнього живого пива.


Рассказать друзьям
Вернуться назад
Миколаївські традиції пивоваріння

Енергетична цінність
  • Білки
  • Жири
  • Вуглеводи
  • Калорійність
грн.грн.
Подарунок
в кошику
Живий Квас Опілля
Живий Квас Опілля
Живий Квас Опілля
Доступно при замовленні від 500 грн.
Не хватає 500грн.
Подарунок
в кошику
Ель «Вишня» Літр Слабоалкогольний напій 5 °
Ель «Вишня» Літр Слабоалкогольний напій 5 °
Ель «Вишня» Літр Слабоалкогольний напій 5 °
Доступно при замовленні від 750 грн.
Не хватає 750грн.
Подарунок
в кошику
Фірмовий Келих Опілля
Фірмовий Келих Опілля
Фірмовий Келих Опілля
Доступно при замовленні від 1 000 грн.
Не хватає 1 000грн.
Получите подарок!
Выбирайте то, что нравится именно вам – а мы подарим
> 1 000грн.
Выбрать
> 750грн.
Выбрать
> 500грн.
Выбрать
Если потратите еще
0грн.
вы получите подарок
Швидко
Час доставки замовлення за 45 хвилин

Безкоштовна доставка
Мінімальний сума замовлення 1500 грн.

+38 (097) 324-46-68
Доставка с 9.00 до 22.00
    Корзина
    Итого:
    грн.
    Скидка %
    Зарегистрируйтесь, чтобы
    получать бонусные гривны
    Оформить заказ
    Минимальная сумма заказа 250грн.
    Получайте бонусные гривны с каждого заказа!
    Бонусными гривнами можно полностью или частично оплатить заказ.
    Чтобы начать получать бонусы – вам необходимо зарегистрироваться!
    На указанную электронную почту в течении нескольких секунд придет 4-значный код.
    Согласие на обработку персональных данных
    Настоящие Положения о политике конфиденциальности (далее — Положение) является официальным документом Индивидуального предпринимателя Фірмовий магазин Опілля, и определяет порядок обработки и защиты информации о физических лицах (далее — Пользователи), пользующихся сервисами, информацией, услугами, программами (в т.ч. программами лояльности) и продуктами интернет-магазина, расположенного на доменном имени ua.opillia.com.ua (далее — Сайт)

    Целью настоящей Политики конфиденциальности является обеспечение защиты прав и свобод человека и гражданина при обработке его персональных данных, в том числе защиты прав на неприкосновенность частной жизни, личную и семейную тайну, от несанкционированного доступа и разглашения.

    Деятельность, связанная с обработкой персональных данных и информацией о пользователях Сайта, регулируются настоящим Положением, иными официальными документами Компании и действующим законодательством Украины.

    1. Общие положения

    Фірмовий магазин Опілля пр-т Голосіївський 5(далее - «Компания») в рамках выполнения своей основной деятельности осуществляет обработку персональных данных различных категорий субъектов персональных данных с использованием информационных систем персональных данных, в интернет-сайт Компании: ua.opillia.com.ua Для целей настоящей Политики под персональными данными понимаются любая информация, предоставленная через интернет-сайт Компании.

    Целью обработки персональных данных является выполнения обязательств Компании перед Пользователями с в отношении использования Сайта и его сервисов.

    Обработка персональных данных пользователей осуществляется с согласия субъекта персональных данных на обработку его персональных данных.ua.opillia.com.ua

    2. Сбор персональных данных

    Компания осуществляет сбор информации через интернет-сайты двумя способами:

    • Персональные данные, предоставляемые пользователями:

    Компания осуществляет сбор персональных данных, которые вводят в поля данных на интернет-сайтах Компании сами пользователи или иные лица по их поручению.

    Компания осуществляет сбор информации/данных, включая:

    — имя и фамилию,

    — дату рождения;

    — пол, семейное положение;

    — адрес;

    — номер телефона;

    — адрес электронной почты;

    • Пассивный сбор персональных данных о текущем подключении в части статистических сведений:

    На интернет-сайтах Компании может проводиться сбор статистических данных о пользователе, включая:

    — посещенные страницы;

    — количество посещений страниц;

    — длительность пользовательской сессии;

    — точки входа (сторонние сайты, с которых пользователь по ссылке переходит на сайты Компании);

    — точки выхода (ссылки на сайтах Компании, по которым пользователь переходит на сторонние сайты);

    — страна пользователя;

    — регион пользователя;

    — провайдер пользователя;

    — браузер пользователя;

    — системные языки пользователя;

    — ОС пользователя;

    — разрешение экрана пользователя;

    — кол-во цветов экрана пользователя.

    Данные могут быть получены с помощью различных методов, например, файлов cookies и файловых веб-маяков и др. Компания может использовать сторонние интернет-сервисы для организации сбора статистических персональных данных, сторонние интернет-сервисы обеспечивают хранение полученных данных на собственных серверах. Компания не несет ответственности за локализацию серверов сторонних интернет-сервисов. Компания не проводит сопоставление информации, предоставляемой пользователем самостоятельно и позволяющей идентифицировать субъекта персональных данных, со статистическими персональными данными, полученными в ходе применения подобных пассивных методов сбора информации.

    Целью сбора персональных данных является выполнения Компанией своих обязательств по доставке заказов Посетителей.